Vaak gestelde vragen
Om een springkasteel bij ons te huren, gaat onze voorkeur uit naar reserveren via Whatsapp (+32 498 74 33 19).
We kunnen snel op elkaar afstemmen en de afspraken nadien nog nalezen.
We vragen om stroom te voorzien. Wij brengen een verlengkabel mee van 20m, als je springkasteel verder weg van het stopcontact staat, vragen we om ook een verlengkabel te voorzien. Daarnaast vragen we ook om 1 persoon te voorzien om te helpen opstellen/afbreken.
De levering van het springkasteel wordt in onderling overleg afgesproken. We proberen zoveel als mogelijk rekening te houden met jullie wensen en de start van het feestje. Maar we kijken ook naar waar we die dag moeten leveren en hoe we onze ronde plannen.
Alle afmetingen staan opgesomd bij elk springkasteel apart. Je dient langs alle kanten 1m extra te voorzien.
We vragen om cash te betalen bij levering van het springkasteel, omwille van onze goed-weer-garantie, waardoor we niet werken met een voorschot. Betaling via overschrijving is ook een mogelijkheid, mits een betalingsbewijs.
We hopen natuurlijk mee op goed weer, maar hier in België is dat niet altijd een zekerheid. Als je op buienradar.be ziet dat er minstens 30% kans is op regen, dan kan je het springkasteel 24u op voorhand annuleren. Annulaties worden enkel telefonisch aanvaard. Klaart het toch terug op, dan kan je ons gewoon terug contacteren en vragen of het springkasteel alsnog geplaatst kan worden.
Dan vragen we om het springkasteel gewoon te laten blazen tot we het komen ophalen. Enkel bij stormweer of hevige rukwinden, kan je het springkasteel best aflaten en dubbel plooien.
Ook als je het springkasteel huurt voor twee dagen, vragen we het om ‘s nachts dubbel te plooien bij slecht weer. De onderkant van het springkasteel is beter bestemd tegen regen.
Zet ook zeker de blower binnen! Als het gedaan is met regenen, kan je het springkasteel terug opblazen (als je het afgelaten hebt) en afdrogen met enkele handdoeken of een dweil.
Levering, opstellen en afbreken is allemaal inclusief in de prijs, binnen een straal van 12km vanuit ons thuisadres (Oosteneind – Kasterlee).
Mensen die binnen een straal van 12 – 20km wonen, kunnen ook zeker bij ons reserveren, maar betalen een leveringskost.
Je kan ons contacteren om te informeren naar deze extra kost.